掃呢頁CODE去手機

2017年5月1日 星期一

卓林醫院大叫?吳綺莉解畫 __,卓林,吳綺莉,吳卓林,

吳綺莉話卓林想法唔同,思想有距離、有代溝。藝人吳綺莉(Elaine)獨自現身尖沙咀一間餐廳,慶祝名人鄭明明結婚46周年。談到上月有傳自殘入院的女兒吳卓 ...


吳綺莉話卓林想法唔同,思想有距離、有代溝。

藝人吳綺莉(Elaine)獨自現身尖沙咀一間餐廳,慶祝名人鄭明明結婚46周年。談到上月有傳自殘入院的女兒吳卓林至今仍未出院,她說:「係,快㗎喇!(掛到瘦晒?)唔係我,係隻貓。以前我養狗多,好少養貓,原來貓一樣咁懂性。可能我少同佢玩,佢會坐喺門前敲門。(卓林出院係咪返屋企?)一定會。」

同卓林有代溝

問到探病期間與女兒關係有否好轉?吳綺莉回應謂:「同其他媽咪一樣,好多小朋友18歲同自己想法唔同,思想有距離、有代溝。(磨合方法?)學習緊。當局者迷,旁觀者清,發生喺人哋身上可以講得清楚啲。(所以有感而發甫咗自己18歲嘅相?)都唔係,諗緊未來點處理,可能我工作關係,其實屋企人同小朋友有磨擦好正常,只係發生喺藝人上。」

互相體諒

提到有傳卓林不滿Elaine探病,大叫驚動醫院,Elaine說:「冇話驚唔驚動,有時個媽同個女講嘢大聲,或者個女同個媽講嘢大聲啫。(態度有冇軟化?)每樣嘢唔係一日半日處理到。(有冇傾偈?)都有,大家體諒大家啲,做大人要學習。(卓林睇精神科?)依家喺醫院,好安全,朋友個個都好好。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!