掃呢頁CODE去手機

2017年5月1日 星期一

「皇后」胡定欣穿越召見「胡說八道會」 __,定欣,胡定欣,

姊妹嘅嘢,幾忙都要見嘅。女星胡杏兒、胡定欣及黃智雯等人向來姊妹情深,仲組成「胡說八道會」,就算工作咁忙都好,依然不時抽空約食飯,令人羨慕!尋晚「胡說八 ...


姊妹嘅嘢,幾忙都要見嘅。

女星胡杏兒、胡定欣及黃智雯等人向來姊妹情深,仲組成「胡說八道會」,就算工作咁忙都好,依然不時抽空約食飯,令人羨慕!尋晚「胡說八道會」又再聚會,就連拍緊新劇《宮心計2深宮計》嘅定欣亦收工趕過去,仲喺社交網放上合照,留言:「難得齊人,我都要以皇后裝頭去見大家。」

相中所見,梳住古裝頭嘅定欣「穿越」現身,仲不忘同一班現代LOOK嘅好姊妹合照,相當搞笑!智雯仲好有心,親手整甜品孝敬皇后娘娘定欣,個甜品仲起名為「北海道士多啤梨果醬北海道牛奶北海道紅豆醬加韓國士多啤梨奶凍」,齋睇個名咁多字咁有氣勢,應該好睇又好食嘅。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!