掃呢頁CODE去手機

2017年5月1日 星期一

周柏豪激死阿Sa:我細個就聽你啲歌 __,阿Sa,周柏豪,柏豪,蔡卓妍,

阿Sa做周柏豪尾場紅館騷嘉賓。歌手周柏豪尾場紅館演唱會,到Encore時,身穿紅色露背長裙的蔡卓妍(阿Sa)登場,與柏豪合唱《一事無成》,掀起高潮!柏 ...


阿Sa做周柏豪尾場紅館騷嘉賓。

歌手周柏豪尾場紅館演唱會,到Encore時,身穿紅色露背長裙的蔡卓妍(阿Sa)登場,與柏豪合唱《一事無成》,掀起高潮!柏豪讚阿Sa是好朋友,一Call即度期,阿Sa即笑言有目的:「我想宣傳我哋套戲《原諒他77次》,我計過數……」柏豪打斷她笑言:「你梗係識計啦,娛圈小富婆。你啲珍珠我唔敢掂,賠唔起。」

阿Sa指全場有1萬人,想計票房時兩人卻亂了,柏豪笑言:「佢哋又話我唔識計數我識㗎。你上嚟『戙』我嘅,開騷計唔到。」最後柏豪搞笑地趕阿Sa走:「呢個場我㗎,走我細細個就聽你啲歌。」激得阿Sa說:「去死」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!