掃呢頁CODE去手機

2017年5月13日 星期六

舒淇:小姐係邊位?三秒估到當你贏 __,舒淇,

大家估唔估到佢係邊個呢?就咁睇張相,大家估唔估係邊個?包到冚晒,又真係好難估。畀多三秒大家估,3...2...1...開估,佢就係台灣女神舒淇喇!舒淇 ...


大家估唔估到佢係邊個呢?

就咁睇張相,大家估唔估係邊個?包到冚晒,又真係好難估。畀多三秒大家估,3...2...1...開估,佢就係台灣女神舒淇喇!

舒淇不時喺社交網站同大家分享生活點滴,佢仲透露近期經常敏感,而今日佢就上載一張相,相中嘅佢好似變咗木乃伊咁,而且仲要戴埋帽同眼鏡,仲留言話:「因為趕時間 醫生硬要我敷著(着)才能走~~醫生果然是好聰明分秒必爭!」不是隔咗一陣,舒淇又再上載多一張冇敷面嘅相,可以見到佢成塊面都紅晒,睇落好似好嚴重。一班網友都話就咁睇完全認唔出係佢,仲大讚佢係真女神!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!