掃呢頁CODE去手機

2017年5月13日 星期六

真係分咗手?唐詩詠IG感嘆:笑看人生 __,唐詩詠,

詩詠加油呀!藝人唐詩詠同男友洪永城近日傳出二人關係亮起紅燈,一提到感情問題,佢哋兩個都冇正面回應,只係話有共識嘅時候就會交代。詩詠近日出席活動嘅時候亦 ...


詩詠加油呀!

藝人唐詩詠同男友洪永城近日傳出二人關係亮起紅燈,一提到感情問題,佢哋兩個都冇正面回應,只係話有共識嘅時候就會交代。

詩詠近日出席活動嘅時候亦有啲強顏歡笑,不過佢今日就喺社交網站上載咗張相。相中詩詠身穿一套居家服,坐咗窗台上望向外面嘅風景,仲留言話「Life is like a mirror, It'll smile at you if you smile at it. Have a good day!(生活就好似一塊鏡,只要你笑,它就會跟着笑)#nlife #natalietong #goodlife」似乎係想話面對咩事都好,佢都會笑住去面對。一班網民都大讚詩詠夠晒樂觀,仲叫佢一定要加油。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!