網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月8日 星期一

娛樂專題:曾遭白眼!黃翊離奇再爆歌壇 __,黃翊,

究竟講緊邊個呢?絕迹樂壇超過二十年的前歌手黃翊,當年憑着斯文外表及一把成熟聲音,在80年代迅速走紅,惟當年他因為初戀被雪藏,沉寂了幾年,90年代初期後 ...


究竟講緊邊個呢?

絕迹樂壇超過二十年的前歌手黃翊,當年憑着斯文外表及一把成熟聲音,在80年代迅速走紅,惟當年他因為初戀被雪藏,沉寂了幾年,90年代初期後浪湧現,令他意興闌珊離開娛樂圈。低潮時期,2005年黃翊與姊姊一起開設大牌檔小菜,未料做得有聲有色。早前黃翊被邀上無綫客串唱歌,引來極大回響,讓人驚覺他是顆滄海遺珠,黃翊笑言:「好壞都是一種體驗,沒有昨天的我,又怎會有今天的黃翊!」

黃翊在大埔街市開設的大牌檔小菜,每晚客似雲來,轉眼間已經營了十二年,算是打響了名堂。這天在晚市開始前為黃翊做訪問,束着長辮的他,黑黑實實,跟初出道時的樣子有頗大分別。

戀愛大過天一雪玩完

他是參加1986年第五屆新秀出身,隨即簽約唱片公司,1988年機緣巧合下唱了一首奧運主題曲,被讚嗓音獨特雄厚,某日黃翊被召返公司,公司表示會全力捧他:「我喺娛樂圈日子唔算長,短短幾年但都出過七張唱片,當年真係少年得志,比較反叛,初戀識咗個女仔拍拖,好投入,公司唔想,但講真點可以做到?跟住我就被雪藏,嗰陣仲有年幾約,自己太有信心,諗住完咗約咪簽過第二間囉,點知後浪湧住嚟!有段時間我去咗內地登台搵錢,但因為冇上電視冇出唱片,觀眾好快遺忘,後來歌酬不斷縮,去到一個位我自己都接受唔到,嗰個位係尊嚴。」

決定離開娛樂圈後,太太陳存正鼓勵他賣設計T恤,他卻有點猶豫:「佢話我多鬼主意,不如試吓設計T恤擺跳蚤市場啦,太太係我嘅明燈,雖然有啲過唔到嗰關,但最後都有去試,估唔到有得做,不過就真係辛苦錢,日曬雨淋,我個人膚色點解咁黑?都係嗰陣曬出嚟嘅,之後同家姐搞飲食,兩邊做,後來舖頭生意愈來愈好,索性全職睇檔!」

做飲食行業同樣是辛苦錢,黃翊說他們只做晚市,但他每朝十一時便返大牌檔,點數和入貨:「好多嘢搞㗎,到下晝先有少少私人時間,就去接個仔放學,同佢玩一陣就返嚟開工,到放工都十二點,咁就一日喇!」

以為好friend遭人白眼

目前生活安穩充實,回想低潮時,黃翊曾遭白眼:「試過撞番一個同期歌手,我以為自己同佢好friend,就上前打招呼,想讚佢仲做得咁好,點知對方嘅表情係……(不屑?)總之係好難受,係邊個就唔講啦,我諗呢個人都唔記得咗呢件事,但係佢令我以後唔敢再主動同啲識嘅藝人打招呼囉!」

早前黃翊獲邀上無綫再開金口獻唱,獲得甚佳評價,他笑說:「廿幾年前我放好多心機去唱,但反應唔係我預期中,今次無心插柳,反而令人有驚喜,所以凡事都係平常心啦,做乜都唔好有太多期待;其實依家都有好多人搵我傾嘢,自己覺得舒服、開心就做可能依家香港好多人唔開心,我出番嚟唱歌,令人懷念番以前嘅開心時光,都係好事。」他亦想向兒子證明,爸爸以前是個歌手呢!

後記:怪客誤當王傑

這次黃翊「復出」唱歌,算是一吐揚眉,突然再被肯定「歌手」身份,令他哭笑不得。近年愛上電單車的他,試過戴着頭盔在街上駕駛,也被旁邊的司機認出來,他笑說:「有個古怪客人嚟大牌檔搵我,叫我請佢飲啤酒,唱歌畀佢聽,我婉拒咗幾次,最後一次佢同我講,唱兩句都好吖,就兩句『到底得幾分傷心幾分癡』,原來佢當咗我係王傑!」王傑又好,黃翊又好,那些年,香港人都很快樂,很讓人懷念,謝謝你們的歌聲!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!