網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月8日 星期一

【鄭俊弘零工作】獨家西貢捕獲 ! 鄭俊弘有靚女陪買新屋用品 __,鄭俊弘,

相關連結:【鄭俊弘零工作】何雁詩死好命靠《不懂撒嬌的女人》有工開https://goo.gl/7L2kF5【立即變黑】開頭笑笑口鄭俊弘聞《壹》色變ht ...


相關連結:

【鄭俊弘零工作】何雁詩死好命 靠《不懂撒嬌的女人》有工開

https://goo.gl/7L2kF5

【立即變黑】 開頭笑笑口 鄭俊弘聞《壹》色變

https://goo.gl/BNFHm6

______________________

周一頭條 :

【Startup●唔會餵過籠】智能奶樽底座監控bb飲奶量 解決埋婆媳糾紛

https://goo.gl/692r2A

自從上個月出席完活動之後,阿Fred就消失幕前。不過 ,我們就在西貢撞到鄭俊弘,當日他在一間家電用品舖現身。咦? 他不是住愉景灣嗎?

同大家回帶一下先,他同阿Beebs未正式斬纜之前,阿Fred同何雁詩去了西貢睇村屋。當日兩個主攻睇700幾呎的單位,之後更摸黑拖手仔,依家阿Fred在西貢出現,看來他同何雁詩已經找到地方,當然要為新屋添置下家電用品。

不過陪他去的人不是何雁詩,哪麼他身邊的女仔是誰?不是又有另一個新歡吧?原來靚女是鄭俊弘的家姐,為免樹大招風,Fred同何雁詩不敢太張揚,新屋佈置的事唯有找家姐幫手。


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!