網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月12日 星期五

戰友突離世 陳曉東人生重創 __,陳曉東,陳曉,

戰友突離世 北上再開始陳曉東人生重創娛樂要聞【《蘋果》專訪】陳曉東大前年娶台灣護士王妤嫻做老婆,現已為兩女之父,每當提到「一屋三女」,東東嘴角總會泛起 ...


戰友突離世 北上再開始

陳曉東人生重創

娛樂要聞

【《蘋果》專訪】

陳曉東大前年娶台灣護士王妤嫻做老婆,現已為兩女之父,每當提到「一屋三女」,東東嘴角總會泛起甜到漏笑容,一臉幸福。不過,昔日東東無論事業及愛情路皆不平坦,尤其十七年前經理人梁少英自殺輕身,令他大受打擊,之後避走香港,轉戰內地發展,幸事業由低谷再反彈,現在家庭、事業兩得意。然而,東東仍渴望回港舉行演唱會,並公開呼籲紅館開綠燈!



陳曉東日前接受本報訪問時,自爆已入紙申請紅館檔期,希望能開騷會歌迷。

現年41歲的陳曉東,已是兩女之父,搣甩昔日唇紅齒白的𡃁仔形象,多了一份熟男味,他每次提起太太王妤嫻及兩個女兒「朵朵」及「多多」,嘴角都會泛起甜到漏的笑容,一臉幸福。問是否為太太王妤嫻修心養性?東東即大讚老婆是個好好的人,不但有修養,亦很懂得為人設想,影響他很多。

「好傷心回憶」

95年出道的東東,事業、愛情路同樣走過不少崎嶇路,回想當年每逢與女藝人合作都會傳緋聞,他形容是「鑊鑊新鮮鑊鑊甘」。不過,當年除了與恩師戴思聰因合約問題反目,經理人梁少英(Rebecca)自殺過身,令東東承受了不少壓力,幸其後轉戰內地,滑落的事業有機會重新洗牌,憑劇集再次爆紅的他,最終選擇定居北京,享受台下生活的家庭樂。



東東自言有意再與梁詠琪及黃偉文合作拍戲。



東東對前經理人自殺,曾自責是否給予對方太大壓力。

日前,東東返港接受本報專訪,首度談及十七年前經理人Rebecca忽然離世,直言那是他生命中一個好傷心的回憶,東東瞪大眼說:「我記得嗰日我瞓喺床,公司打電話嚟,我即刻彈起咗,噚日先同佢傾緊嘢,點解會咁?」縱使明白人生沒「如果」,但東東仍然希望幻想可成真:「我有時會諗,如果有得返轉頭,有多啲時間,我係咪應該出多啲力,令佢(Rebecca)冇咁大壓力,有去反省,真係好sad!」

申請紅館開騷

年初返港拍護髮產品廣告的東東,早前又上無綫節目獻唱昔日金曲,問是否很掛念香港?他即自爆:「我已經入咗紙申請紅館開騷喇!」更續謂:「紅館批嚟批去都唔批,我就嚟要叫我啲fans請願㗎快啲批畀我玩吓」



定居北京的東東,2013年曾返港與陳慧琳同台演出。資料圖片

東東除了希望踏上紅館舞台,亦恨拍港產片,他表示:「今次返嚟(香港)都有人邀約,但我唔想演偶像劇……雖然我相信都唔會搵我演。其實我想演一啲反差大嘅角色,想有動作,想演警察。」他又笑說早前見到梁詠琪,大家都說可再拍《初戀無限Touch》續集,有份參演的黃偉文更笑說戲名可以叫《初戀無限Keep in Touch》。

採訪:四寶

攝影:沈健程

場地提供:中環迷你酒店


鍾意就快D Share啦!