網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月12日 星期五

《不懂撒嬌的女人》:「小結局」率先爆!林文龍嗌宣萱管自己 __,宣萱,林文龍,

到底呢個小結局會唔會推到去高潮位呢?無綫熱播劇集《不懂撒嬌的女人》中,宣萱飾演的Mall姐與林文龍飾演的Gordon感情上糾纏不清,二人一時似是舊情復 ...


到底呢個小結局會唔會推到去高潮位呢?

無綫熱播劇集《不懂撒嬌的女人》中,宣萱飾演的Mall姐與林文龍飾演的Gordon感情上糾纏不清,二人一時似是舊情復熾,一時又似乎相當決斷,而此劇其實於第14集有一個「小結局」的誕生,小結局得嚟,又好似癲到去到高潮位,觀眾真係睇得心急又肉緊,呢套劇28集,咁喺14集小結局後,劇情又會點呢!

唉,咪諗得咁遠住,等東網同各位觀眾率先爆爆第14集小結局內容先。14集講到Mall姐拿出Gordon的M字鑰匙扣,問他一年前為何突然致電已失聯絡的她,Gordon坦言當時自己遇上車禍,臨死前一刻諗起最愛嘅都係Mall姐,不過Mall姐都好決絕,同Gordon講對佢已失去信心,Gordon即刻從後攬住Mall姐殺出一句:「請你管住我!」講到咁露骨,更強嘅女人都軟化啦………唔好住,Gordon身邊咁多女人,之前雨中擁吻完Mall姐,都可以即時同第二個女人上床,而家仲有個田蜜(高海寧飾)埋身,究竟Mall姐會唔會真係管啲下屬咁管住Gordon?還是叫佢OUT呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!