掃呢頁CODE去手機

2017年5月14日 星期日

新手媽咪吳若希心痛囡囡嘔奶 自責爆喊 __,吳若希,

Jinny有女萬事足。「世上只有媽媽好」,今日是一年一度的母親節,圈中一班新手媽媽對於由女兒榮升人母過節感受深刻,其中現年24歲已做媽咪的歌手吳若希( ...


Jinny有女萬事足。

「世上只有媽媽好」,今日是一年一度的母親節,圈中一班新手媽媽對於由女兒榮升人母過節感受深刻,其中現年24歲已做媽咪的歌手吳若希(Jinny)上月誕下囡囡Giselle,她接受東網訪問,憶起當時見到BB出世十分感動:「無論之前佗B幾辛苦、嘔得幾厲害、生嗰陣嘅十級痛楚,直至見到佢平安出世,嗰種感動真係蓋過晒所有唔舒服!」她又記起以前媽媽湊大她的經歷:「嗰時佢一個人湊大我,但我細個仲要唔生性,原來嗰時媽咪係好辛苦同好錫我,所以今年母親節感受特別深。」

「我會好錫好錫個女」

講到湊B辛酸史,她坦言最深刻是BB首次在醫院床上嘔奶:「嗰陣我聽到有聲但冇為意,以為佢喺度玩,點知原來佢喺度嘔奶,我即刻緊張到喊,覺得係自己疏忽,好心痛,跟住姑娘、醫生走入嚟同我講BB嘔奶好正常。」講到她自言以前不生性,問到可怕囡囡步她後塵?她說:「做咗人媽咪先知就算個女幾曳、幾激心,媽咪都係會原諒佢,好似我個女半夜扭計,但望住佢都係會唔捨得、會抱佢,所以如果第時個女好似我細個咁激我,我會同自己講你細個都係咁,做得媽咪就要受,所以我會好錫好錫好錫好錫好錫我個女,希望可以縱壞佢。」單親家庭長大的她亦希望與另一半和諧相處,令小朋友有健全家庭。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!