掃呢頁CODE去手機

2017年5月14日 星期日

城嫂咩都唔講 郭富城冧認方媛慳家 __,城嫂,方媛,Moka,郭富城,

郭富城好冧方媛!天王郭富城(城城)今日下午拖新婚太太方媛恩愛出巡,現身中環名店TOD'S為母親選購母親節禮物,約六時四十五分,兩人翹手離開店鋪,問到城 ...


郭富城好冧方媛!

天王郭富城(城城)今日下午拖新婚太太方媛恩愛出巡,現身中環名店TOD'S為母親選購母親節禮物,約六時四十五分,兩人翹手離開店鋪,問到城城買了甚麼禮物給媽咪,他說﹕「手袋。(第一年同太太一齊過母親節,會點慶祝?)我唔會再答問題,問乜都唔答。」之後兩人到了附近一間鞋店,約二十分鐘才離開,雖然城城表明不再回答問題。

問到是否一齊揀的?他只點頭。問到何時有好消息公布,他說適當時便會講。問到是否忙裏抽空返港慶祝,他說:「拍完電影,有一日假放,同媽咪慶祝,最緊要陪媽咪,你哋(指記者)都快啲返屋企慶祝」

當記者提到方媛昨日在社交網站晒三餸一湯相,被讚慳家,做報紙墊枱,城城點頭說:「佢(方媛)唔會答你,因為佢學緊廣東話。」問到太太是否很煮得,他說:「有食,ok啦。」原來方媛除了以廚藝箍城城之外,又積極學廣東話與城城溝通,難怪如此深得城城心,至於城城今日在微博上載了「謝媽宴」的菜單感謝母親,城城說:「呢個係攞嚟搞笑,我都覺得個菜單寫得好有心思。」城城全程表現風騷,心情大好,兩人其後在附近的酒店門口登上七人車,由司機接載離開。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!