掃呢頁CODE去手機

2017年5月14日 星期日

【閃爆置地】同肚凸老婆十指緊扣 城城孖方媛名店揀母親節禮物 __,方媛,郭富城,城城,

今年51歲郭富城,上個月同29歲女友方媛(Moka)喺半島結婚,一直有傳Moka陀B,而即將榮升做爸爸嘅佢,就有傳已經book定養和頭等房,等老婆分娩 ...


今年51歲郭富城,上個月同29歲女友方媛(Moka)喺半島結婚,一直有傳Moka陀B,而即將榮升做爸爸嘅佢,就有傳已經book定養和頭等房,等老婆分娩時入住。加埋之前買落嘅3千豪宅,城城對老婆仔都算大手筆。(新聞連結:http://bit.ly/2rdMuLg )啱啱同Moka新婚,加上老婆陀緊B,嚟緊去加拿大拍戲嘅城城,有一大段時間見唔到老婆,咁對老婆好當然理所當然。之但係,今日係母親節,主角,就梗係自己位娘親。今日下晝約5點,《蘋果》見到城城拖實方媛到中環置地名店Tod's舖頭,出名孝順嘅城城,見到在場記者,就好奇問點解咁多人,然後就笑笑口話:「今日帶老婆落嚟揀母親節禮物。」記者問城城今日母親節會買咩送俾媽咪,城城就話:「咪就係要揀囉!」行行吓城城停低望望上面嗰層,有記者打趣話:「你要去邊呀?我哋話俾你聽」記者繼續追問母親節點慶祝,有記者問會唔會親自下廚俾媽咪?城城就話:「唔會,我哋出去食飯。費事煮,媽咪年紀大。」仲表示頭先同Moka撐完枱腳,然後就匆匆行入鋪頭。

之後就施施然拖住老婆入舖頭。見城城喺舖頭揀母親節禮物時,一直拖實老婆,好細心喺舖頭左揀右揀,至於今日着住裙同T裇嘅方媛,側身睇,腹部已微微隆起,孕味極濃。除咗揀母親節禮物,城嫂Moka仲喺舖頭不停試鞋,試鞋期間,仲不時叫老公俾意見。現場所見,城城主力睇袋,喺舖頭睇咗10幾個袋,而Moka就專攻鞋,試咗近10對鞋。二人喺舖頭逗留個半鐘,最後掃咗三大袋戰利品,轉戰商場另一問專賣鞋嘅名店。

(採訪、攝影:畢紹基) 城城今日拖實方媛到中環置地揀母親節禮物。
城城拖實方媛到中環置地名店Tod\'s舖頭
方媛好細心喺舖頭左揀右揀

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!