掃呢頁CODE去手機

2017年5月9日 星期二

黎諾懿隔空「寸爆」意大利靚仔博士 __,黎諾懿,

「神之馬壯」黎諾懿(右)出聲同「地表最帥數學教授」博塞利一較高下!被譽為「地表最帥數學教授」、現年28歲的意大利型仔博士博塞利(PietroBosel ...


「神之馬壯」黎諾懿(右)出聲同「地表最帥數學教授」博塞利一較高下!

被譽為「地表最帥數學教授」、現年28歲的意大利型仔博士博塞利(Pietro Boselli)日前已來港,並會在明天(星期三)和十優港姐麥明詩出席「大家樂 x Segafredo 暨全新概念餐廳」揭幕禮。話明地表最帥,博塞利的魅力當然沒法擋,但聲稱同樣會出席活動的「馬壯」黎諾懿卻公然挑機「玩鬥雞」!

今日凌晨一時許,「馬壯」黎諾懿在社交網站上載一段由「馬子妮」蔣家旻拍攝兼聲音導航的「挑機」短片,片中黎諾懿托晒下巴回答蔣嘉旻的問題。蔣家旻指博塞利身高一米八五,黎諾懿話:「我一米八六!(佢有四十二吋巨胸喎!)我夠有!(人哋ig有200萬follower?)我而家冇,將來一定有!(人哋係最球最靚仔嘅數學教授!)我係被譽為最接近神嘅男人,神之馬壯!(請問你有啲咩,係佢冇你有?)小春雞!」

之後黎諾懿更以「#42寸胸肌 #185cm #全球最靚仔數學教授 #其實我都有」來作hashtag!囝囝「小春雞」都要上埋枱,無端端多咗隻「雞」,唔知博塞利會點計呢條數?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!