網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月29日 星期一

鄧月平做爆乳小學雞 沙律畀人撞到喊 __,鄧月平,

大家記得睇喇!逾廿位藝人包括李逸朗(Don)、江若琳、「巨胸翠如」鄧月平(Larine)、「沙律」張沛樂、林芊妤及鍾舒祺等分組參與ViuTV新遊戲節目 ...


大家記得睇喇!

逾廿位藝人包括李逸朗(Don)、江若琳、「巨胸翠如」鄧月平(Larine)、「沙律」張沛樂、林芊妤及鍾舒祺等分組參與ViuTV新遊戲節目《超低能特攻隊》,眾人以蒙面戰隊Look鬥玩小學雞遊戲,驟眼看完全估不到是哪位藝人,效果令人笑爆嘴!

沙律博到盡

擁有驕人E Cup身材的沙律玩得忘我,笠上戰隊衫後猶如忘了是女兒身,與Don及樂隊Kolor的Sammy等玩到身貼身,玩狐狸先生遊戲時眾藝人衝來衝去,Don孭起沙律衝刺,結果被身形龐大的Sammy打橫撞低,沙律由Don身上跌落地,她痛到掩鼻眼濕濕,其主持好友羅伊婷嚇到花容失色,以怪獸形容Sammy!沙律說:「Don嗰陣已經輸咗,佢提議由佢孭住我衝,開頭我都有少少介意,但要趕住開始,點知就畀Sammy撞低,其實Sammy之前已經撞到我隻手痹咗,不過冇得怪邊個,大家都蒙住面,玩到係盡啲。」

鍾舒祺平反冇整容

至於Larine即使包到冚仍掩飾不到F Cup身材,走路時畫面激盪,害怕爆波聲的Larine玩踩波遊戲時,為免綁在腳上的汽球被踩爆,竟走入女廁匿埋,主持細So及林作不惜走入女廁捉拿Larine,Larine其後宣告投降。另外,經常被懷疑隆鼻的鍾舒祺玩捉迷藏時被司徒瑞祈撞到鼻,當堂痛到標淚,幸沒有大礙,她笑言可為整容之說平反。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!