掃呢頁CODE去手機

2017年6月20日 星期二

【參與港姐被起底(1)】好動Kelly熱愛騎馬 似李若彤有氣質 __,李若彤,陳慧琳,Kelly,港姐,

今年香港小姐首輪面試中,來自加拿大多倫多混血兒KellyNg,今年就只有20歲,真係青春無敵!Kelly個樣仲有啲似「姑姑」李若彤,一樣咁有氣質,而K ...


今年香港小姐首輪面試中,來自加拿大多倫多混血兒Kelly Ng,今年就只有20歲,真係青春無敵!Kelly個樣仲有啲似「姑姑」李若彤,一樣咁有氣質,而Kelly亦相當好動,簡直就係「好動李若彤」,睇佢嘅Ig,就見到佢除咗鍾意郊遊,仲見到佢騎馬嘅相外,佢仲好鍾意去下旅行,見佢不時去唔同國家旅遊嘅相。

Kelly Ng氣質有點似李若彤,但佢 就好動好多,見佢ig就有騎馬騎象嘅相。 攝影:陳順禎 Kelly今朝去面試時,信心十足。
(ig圖片) (ig圖片) (ig圖片)
(ig圖片) (ig圖片) (ig圖片)
(ig圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!