掃呢頁CODE去手機

2017年6月20日 星期二

港姐面試:張寶兒餅印妹妹張寶欣參選 __,港姐,

張寶兒做柴可夫接載阿妹到場。無綫《2017香港小姐競選》今日進行首輪面試,估計人數多達100位參賽者,今晨約10時各佳麗在將軍澳康城站坐車入電視城,暫 ...


張寶兒做柴可夫接載阿妹到場。

無綫《2017香港小姐競選》今日進行首輪面試,估計人數多達100位參賽者,今晨約10時各佳麗在將軍澳康城站坐車入電視城,暫時最引人注意就係上屆友誼小姐張寶兒個妹張寶欣(Boanne),同家姐一樣畢業於英國倫敦大學,一襲紅裙現身嘅佢由家姐張寶兒揸車接載到場,同家姐都幾似樣,當中個鼻、口面型最似。

另外,仲有拍過salad廣告的杜芷綾(Zoe To)、任職空姐的Elisa,見她左腳貼有膠布,未知因何受傷、仲有美國畢業芳齡23歲Nicho wu等。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!