掃呢頁CODE去手機

2017年6月20日 星期二

倒奶晒長腿!翻版邵珮詩愛騷水着 __,邵珮詩,

佢今日嚟面試就未有着得好性感。《2017香港小姐競選》於將軍澳電視城舉行首輪面試,經過初步篩選後有100位女士獲選進入首輪面試,好多女仔都全副武裝備戰 ...


佢今日嚟面試就未有着得好性感。

《2017香港小姐競選》於將軍澳電視城舉行首輪面試,經過初步篩選後有100位女士獲選進入首輪面試,好多女仔都全副武裝備戰,而這一位名叫Cherilyn穿白裙長髮的候選者相貌有幾分似港姐冠軍邵珮詩,報稱於英國謝菲爾德大學讀碩士,原來是位高材生。

而從Cherilyn的社交網站所見,她亦是位毫不吝惜身材的少女,除了不少晚裝靚相,更大方放出船P三點式泳裝相,當中有多張都是瞓身倒奶拍攝,令她的上圍更加突出,事業線長又長,身材唔惹少,相信極有潛力進入下一階段面試!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!