掃呢頁CODE去手機

2017年6月9日 星期五

【與黎明離婚5年】最新!36歲樂基兒宣佈8月再婚 嫁生意人 __,樂基兒,黎明,基兒,

36歲嘅樂基兒(Gaile),2012年同黎明發聲明宣佈離婚,結束4年婚姻。回復單身嘅黎明,寄情工作;樂基兒呢,感情生活卻多姿多采。近日有傳佢同拍拖兩 ...


36歲嘅樂基兒(Gaile),2012年同黎明發聲明宣佈離婚,結束4年婚姻。回復單身嘅黎明,寄情工作;樂基兒呢,感情生活卻多姿多采。近日有傳佢同拍拖兩年、做有機食物網上生意嘅才俊Ian Chu會喺8月喺美國結婚,男方更一早喺舊年、即樂基兒生日時,拖手仔飛抵三藩市見家長兼求婚。《蘋果》今日就搵到Gaile親自求證,佢承認今年8月會再婚:「喺8月結婚,日子、地點就唔詳細講,可以講唔係喺三藩市,喺加州舉行。」本報曾試圖聯絡身在大陸開工的黎明,但一直未能聯絡上。「我哋只係想要一個好小型同簡單、屬於我同佢嘅派對,大概喺50人到,主要係我哋雙方家長同親友。」問到未婚夫Ian邊方面打動到她?Gaile稱想保持神秘,堅拒透露,只補充謂會於美國舉行儀式,但在香港就唔會擺酒。Gaile提供的婚相,只得二人嘅各自的獨照,Gaile身穿綠色連身裙,而Ian就一身西裝襯波鞋,小型飛機為道具,四野無人,只見一片草原同一個白色小涼亭,餐枱上就已經預備好鮮花、酒同戒指。何以沒有合照?Gaile笑言:「地點附近冇人喺度可以幫我哋揸機影合照。」問到佢幾時訂婚,Gaile就話喺舊年8月:「同佢去咗加州北部嘅小鎮Sonoma County,話同我慶祝生日,要搭小型飛機去一個特別地方食生日飯,叫定我要盛裝,去到當地先知佢係求婚。我以為係切蛋糕,點知係收戒指,嗰個地方係佢上網搵 嘅。」其實,Gaile同Ian多次被傳媒影到拍拖都未公開戀情,直至去年元旦才喺Ig公告戀情,二人喺生活同性格上都好夾,不過當時Gaile曾接受訪問,話明唔會再婚。拍拖兩年多,兩人終認定對方。Ian同Gaile一樣,都曾經離過婚,最後還成功令對方改變初衷——決定再婚。兩人對結婚決定審慎,故對組織新家庭都已有共識。那婚後會否生BB,Gaile就表示未有計劃,下星期仲會去泰國上瑜伽導師訓練課程。對於周刊報道指她身型胖了有孕味,Gaile否認:「係戒咗煙同呢排成日食pizza,一直都好想戒煙,覺得味好臭同為健康著想,同埋我真係希望早啲可以戒到煙同早啲接觸到Yoga,做Yoga真係改變咗我好多,令我一年好過一年。」

今年3月,Gaile出席活動時面圓圓,即傳出佢有喜。(資料圖片) (資料圖片) 樂基兒同未婚夫勁sweet。
樂基兒曾與黎明結婚。(資料圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!