掃呢頁CODE去手機

2017年6月9日 星期五

名人:陳瑞瑩飲果汁減肥行內衣騷 __,陳瑞瑩,底衫褲,內衣,

陳瑞瑩打頭陣行婚內衣騷。模特兒陳瑞瑩為內衣品牌行騷,由於是打頭陣出場,故心情十分緊張。在示範其中一套內衣時,由於沒有貼乳貼,故露出乳暈。陳瑞瑩表示為了 ...


陳瑞瑩打頭陣行婚內衣騷。

模特兒陳瑞瑩為內衣品牌行騷,由於是打頭陣出場,故心情十分緊張。在示範其中一套內衣時,由於沒有貼乳貼,故露出乳暈。

陳瑞瑩表示為了是次演出,特別以CATCH Juicery果汁減肥了一個月,她說:「平時做完運動都好鍾意飲呢個果汁,覺得佢又健康又好味。(好耐冇行show?)唔係好耐,不過今次係打頭陣,加上着內衣好性感,又高貴,所以好緊張,已經減肥一個月,所以陣間完騷要食一頓好豐富嘅晚餐慶祝。(咁依家身形咪好fit?)依家身形有線條,今年工作排得好密,所以暑假會同男朋友去泰國旅行放假,我好鍾意陽光海灘,又會喺泰國打拳。」她表示與男友拍拖八年,感情穩定。問到可有結婚計劃?她即害羞地叫記者問男友呢!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!