掃呢頁CODE去手機

2017年6月9日 星期五

呂晶晶靠阿媽買磚頭 身價翻四番 __,呂晶晶,

身家翻四番,仲唔係小富婆!藝人呂晶晶近年中港兩邊走,又懂得理財,被指是圈中小富婆,晶晶自言幕後有個投資顧問,只愛買磗頭,十年前已積極買大陸樓,依家升價 ...


身家翻四番,仲唔係小富婆!

藝人呂晶晶近年中港兩邊走,又懂得理財,被指是圈中小富婆,晶晶自言幕後有個投資顧問,只愛買磗頭,十年前已積極買大陸樓,依家升價三、四倍,揚言磚頭最保值,會繼續密密做密密買。

買磗頭最穩陣

藝人呂晶晶被指是圈中小富婆,她自讚自己英明,錢不會過自己手,全交由媽咪打理,她說:「我大部分收入都會畀晒媽咪,細個唔識理財,依家當然要多謝佢幫我儲錢,我可以賣樓,如果錢喺我手,我一定會使晒,我冇咩錢觀念,見到靚嘅、鍾意嘅嘢就會忍唔到手買。(你係圈中小富婆?)要多謝媽咪,佢識投資,畀意見叫我買樓,樓最保值,儲夠錢就買樓。(手上有幾多樓?)唔多,我有自住又有投資,咁好正常,唔係小富婆。(手上啲樓升咗幾多?)我十年前買,價錢較平,主力家鄉杭州買樓,雖然唔係一線大城市,但最少都升咗三、四倍,買磗頭最穩陣,蝕就唔好賣,等賺咗先賣。」

唔想同外國人拍拖

晶晶即將開拍《隱世者們2》,早前趁有空檔,努力學英文,她說:「一直覺得英文唔夠好,想有進步,搵私人教練學咗半年,因為大學畢業冇咩接觸英文。(搵個外國男友?)冇咩機會接觸外國人,我圈子細,如有都可以交個朋友。(接唔接受到同外國人拍拖?)唔係好接受到,思維方式、溝通都會有小小擔心,都係鍾意中國人多啲。」

照顧母親少出街

晶晶父親去年過身,本來在杭州住的媽咪,現搬來香港與她同住,她說:「屋企得我一個女,要照顧媽咪,佢嚟咗香港,自己好大責任照顧好佢,因為對我嘅生活好大轉變,以前放好多心思喺自己身上,但依家生活重心轉移咗,想媽咪開心,顧佢多過顧我,少咗出街。(變相冇機會拍拖?)真係冇咁嘅時間。(媽咪想唔想快搵個伴?)佢以前想,佢都好心急,呢兩年冇再特別催,可能見到我成熟咗,緣分出現就會出現,出現就好好把握,未就唔好咁強求。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!