掃呢頁CODE去手機

2017年6月18日 星期日

晨早湊仔一頭亂髮 55歲杜德偉首過爸爸節 __,杜德偉,

爸爸節都冇得休息㗎!快啲湊B啦。現年55歲的杜德偉(Alex)同太太李曉冰上年10月一索得男,誕下囝囝AJ,今年Alex是人生55年來首次以父親的身份 ...


爸爸節都冇得休息㗎!快啲湊B啦。

現年55歲的杜德偉(Alex)同太太李曉冰上年10月一索得男,誕下囝囝AJ,今年Alex是人生55年來首次以父親的身份過父親節,雖然仔仔仲係BB,未識表達對父親愛意,但Alex就感觸良多,佢今日一早上載抱住仔仔嘅合照,寫上感人留言:「習慣每天醒來看見你甜美可愛的笑容,一切心滿意足,如果女孩們都是爸爸的前世情人,你這個小男孩便是我上輩子最好的手足!謝謝你來到我們家讓我有一個幸福的父親節 ​​​​。」而同樣與Alex首次當爸爸的梁烈唯今年是首次以父親身份慶祝爸爸節,佢喺社交網上載囡囡瞓大髀相留言話:「彤彤:爸爸父親節快樂!I love you ! 爸爸:I love you too」相中所見,Alex同唯唯個頭都立立亂,一睇就知晨早起身湊B,未有時間梳洗。

而已是三子之父的林志穎,上載了一張機艙相,他寫道:「啟動飛行模式,準備起飛。」惟相片只見他一人,未見仔仔同行,唔通父親節要去開工?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!