掃呢頁CODE去手機

2017年6月18日 星期日

蘇永康有Amazing B 「企硬」揀歌聽 __,蘇永康,

蘇永康一家三口食蛋糕慶祝父親節,兒子Jazz「站」起來幾咁醒神!
蘇永康有AmazingB「企硬」揀歌聽蘇永康與梁烈唯首以人父身份過父親節,蘇永康指乖仔只得三個月大,但已感受到「AmazingB」的「孝順」,又爆他人 ...


蘇永康有Amazing B 「企硬」揀歌聽

蘇永康與梁烈唯首以人父身份過父親節,蘇永康指乖仔只得三個月大,但已感受到「Amazing B」的「孝順」,又爆他人仔細細識揀歌聽!梁烈唯則決心戒煙戒酒,為女兒做個好榜樣。

49歲歌手蘇永康(阿公)的太太今年3月誕下「慈姑椗」蘇展弘(Jazz),弄子為樂的他卻忘記今日是父親節,阿公受訪時說:「因為家父過世好多年,係老婆話同我慶祝先記起!」因蘇太前日起往歐洲公幹兩周,一家三口已提早在家中慶祝,他說:「我同老婆買咗個蛋糕仔,插支蠟燭就算數。(想囝囝叫聲爸爸做禮物?)叫媽媽先!媽咪辛苦啲!」

陪瞓孝順老竇

問到有何父親節願望?阿公坦言全家健康便夠,兒子雖得幾個月大,但在扶實下已能腳踏實「髀」,為父者已大滿足:「佢『企』得好穩o架喇!」又指囝囝深得遺傳,愛聽已故偶像陳百強的歌,阿公說:「陳百強啲歌全首聽晒,我啲歌就藐藐哋,識揀呢啲係有Taste!」談及三個月來邊工作邊湊B的日子,阿公認為開心比辛苦多,近日還發生兩件心甜事!他指有晚因在台北做騷後返港,但太攰而唔知醒餵夜奶,第二朝瞓醒時發覺Jazz全晚睡在他身邊:「老婆餵完冇抱番去BB床,嗰晚係第一次三仔乸一齊瞓!阿仔平時瞓覺好似打功夫咁郁手郁腳,但嗰晚冇嘈冇郁過,好似知我攰,識孝順老竇咁!太太呢排唔喺屋企,我諗住晚晚都陪仔瞓。」

另一次則是當阿公與太太及兒子玩FaceTime時,當他一講「Bye Bye」,Jazz立即扁嘴爆喊,阿公指感覺很Amazing:「佢好似唔捨得我咁!(想即刻返屋企?)如果仲有夜機,即刻走」阿公坦言囝囝出世後「世界變」,早前遊日時竟用一整天買童裝:「以前叫我唔好買衫睬你都傻,依家畀人講中晒,只記得買BB衫。」

文:音樂組


鍾意就快D Share啦!