網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年6月27日 星期二

Angelica複選冇影 網民:還我佛地魔 __,

「佛地魔」Angelica被out咗喇!港姐首輪面試,最一鳴驚人並唔係高學歷靚女,反而人氣最高嘅,就係人稱佛地魔嘅Angelica!其實連日嚟,Ang ...


「佛地魔」Angelica被out咗喇!

港姐首輪面試,最一鳴驚人並唔係高學歷靚女,反而人氣最高嘅,就係人稱佛地魔嘅Angelica!

其實連日嚟,Angelica已成為網紅,被起底之餘,好多巴打絲打都話想佢入到今日複選,點知...佢真係冇緣晉級,唔少網民「義憤填膺」為佢發聲。有巴打替Angelica感不值,認為應該多元化選佢入嚟,更有人留言「還我佛地魔」、「永續佛地魔」,仲話好掛住佢喎!

Angelica冇咗影,唔緊要!原來佛地魔都有「替替身」,就係23歲嘅Moon,Moon被指疑整容,不過佢已當場捏鼻,以證靚樣冇花假!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!