掃呢頁CODE去手機

2017年6月7日 星期三

【凸腩出巡】儲肥自己等生B? 樂基兒傳八月嫁食品大亨 __,樂基兒,基兒,

去年樂基兒與從事網上有機食品生意的「食品大亨」Ian撻着,之後傳二人在新加坡秘婚,及未婚有餡,但樂基兒統統否認。其實二人同樣曾婚姻失敗,又熱愛運動同下 ...


去年樂基兒與從事網上有機食品生意的「食品大亨」Ian撻着,之後傳二人在新加坡秘婚,及未婚有餡,但樂基兒統統否認。

其實二人同樣曾婚姻失敗,又熱愛運動同下廚,夾到爆!Gaile早已進駐男友麥當奴道寓所,過同居生活。去年她三十六歲生日,便帶Ian返美國三藩市見家長。近日她的閨密圈更傳出,求婚成功的Ian,決定於八月拉埋天窗。

不過再嫁的樂基兒,跟昔日嫁黎明一樣低調。

「Gaile個婚禮會喺外地搞,依家都唔係太多圈中朋友知,因為佢同Ian都係再婚,唔想鋪張,所以婚禮地點保密。」知情者爆。

「Ian嘅前妻係關之琳閨密,佢哋離咗婚好多年,冇小朋友。Ian近年開始想要細路,佢同Gaile傾過有共識生BB,Gaile半年前開始調理身體。佢過往煮西餐比較多,近年就學煮中餐,煲老火湯。其實Gaile向來冇乜事業心,有仔(男友)萬事足,Ian條件好,照顧到佢。Gaile依家閒時接吓騷,考咗個瑜伽教練牌,賺錢買花戴係佢最想過嘅生活。」知情者續說。

雖然唔認有B,但樂基兒近日被發現凸肚行街,加埋麒麟臂同肥臀,如果不是大肚有餡,傳八月再嫁的樂基兒,真係要積極瘦身做靚新娘喇!

_________________

今期娛頭:

【11日見6次】失婚劉明軒私竇密會人夫盧永仁 三晚車廂吻別

http://bit.ly/2rHdIL

今期封面:

【動畫●封面●順豐王衛的秘密】喇沙利道2萬呎大宅藏四面佛 全屋16個廁所

http://bit.ly/2r19o8c


鍾意就快D Share啦!