掃呢頁CODE去手機

2017年6月7日 星期三

【被重提遭大陸客連環咀】阿嬌:你可以點呀?推開佢呀?! __,阿嬌,中國,大陸,鍾欣潼,

方中信出席廣州舉行的代言手錶品牌活動,因為沒有依家潛規則,而遭炒魷,9年代言,話炒就炒;話復活,又復活喇。做代言人難,北上搵食亦難。正正經經做嘢都會出 ...


方中信出席廣州舉行的代言手錶品牌活動,因為沒有依家潛規則,而遭炒魷,9年代言,話炒就炒;話復活,又復活喇。做代言人難,北上搵食亦難。正正經經做嘢都會出事,包括08年Twins喺大陸做表演嘉賓期間,一名公司高層在幾分酒意下情緒高漲,突然拎埋酒杯上台、搭阿Sa膊頭要佢陪飲,又吻阿嬌,錫完再轉頭咀阿Sa面頰,礙於情面,兩人當時都不敢拒絕。方中信被炒兩星期左右,依家又再合作,明日還將出席發佈會。今日Twins到灣仔出席電影《原諒他77次》分享會時,被問及方中信事件,兩人似是一臉茫然,阿嬌更謂﹕「好明顯我哋唔知啦,不如唔好問」傳媒問兩人可有相似經驗?阿嬌就謂:「冇人同我哋終止品牌。」阿Sa補充謂:「我哋公司好彩好睇住我哋。」點睇住?阿嬌稱:「好保護我哋嘅,佢哋先擋咗先囉啲嘢。」阿Sa即笑言﹕「掟Mani(霍汶希)出去。」傳媒稱當年兩人亦遭高層強吻一事,阿嬌謂:「唔係呀,得一張之嘛。」阿Sa不停擰頭,阿嬌續道:「好無奈㗎,你可以點呀?推開佢呀?!」唉!相關新聞:

【方中信唔係第一個】唔敢得罪大客 Twins輪流遭醉客強吻

http://bit.ly/2rHTMIy【拒絕「飯局」不合理要求遭炒魷】瑞士品牌手錶翻兜方中信 咁兒戲?

http://bit.ly/2rHNqZy【炒完又請番】宣傳手法?方中信霸氣:你覺得我會咁做咩?

http://bit.ly/2rHr0rB【被重提遭大陸客連環咀】阿嬌:你可以點呀?推開佢呀?!

http://bit.ly/2rQpPbe

阿嬌:好無奈㗎,你可以點呀?推開佢呀?! (攝影:陳順禎) 楊思琦都試過…(資料圖片)
大陸出騷反辱(資料圖片) 欲救無從 (資料圖片) 方中信遭疑似客戶熊抱… 點sell 錶呀? (互聯網圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!