掃呢頁CODE去手機

2017年6月7日 星期三

【老婆知己同是傳媒出身】劉明軒被郭台銘一攬成名 陳明芳古堡出嫁好巴閉 __,劉明軒,郭台銘,

一個係盧永仁老婆陳明芳,一個係佢嘅紅顏知己劉明軒,兩個有乜共通點?咪大家都係傳媒出身囉!39歲劉明軒在美國南加州大學財務系畢業,在銀行做過客戶服務,0 ...


一個係盧永仁老婆陳明芳,一個係佢嘅紅顏知己劉明軒,兩個有乜共通點?咪大家都係傳媒出身囉!

39歲劉明軒在美國南加州大學財務系畢業,在銀行做過客戶服務,04年去了有線做娛樂主播,但至07年訪問台灣富豪郭台銘,被他熱情一攬,先至人氣急升。

盧永仁老婆陳明芳現年四十幾歲,中大中國語文及文學系畢業,曾經在蘋果日報做財經記者,因為訪問當時的香港電訊高層盧永仁而撻着。

00年,他們在全球首富Bill Gates的倫敦泰晤士河畔古堡酒店舉行童話婚禮,沈嘉偉夫婦、張堅庭等都有出席。十七年婚姻,二人育有一個年約15歲的兒子,現於英國讀書。

劉明軒15年離開有線,原來同年10月,同盧永仁合組公司搞美容生意,她佔六成,盧永仁佔四成。有盧永仁做後盾,年頭她豪擲7位數在希慎開pop up store,最近又在海港城設櫃位。

盧永仁以財技見稱,當然有同太太一齊開公司,他用其中一間同太太合組的天平置業有限公司持有陽明山莊,但盧永仁佔該公司9999股,而太太只佔1股,變相冇乜嘢揸手。而陳明芳同屋企人聯名於14年買入的將軍澳Parkside,當時樓價亦只是六百幾萬。

相關連結:

【11日短聚6次】失婚劉明軒私竇密會人夫盧永仁 三晚車廂吻別

http://bit.ly/2rHdILM

【反面收場】劉明軒遭前夫王傲山三度趕出家 同恒生舊愛打官司爭淺水灣豪宅

http://bit.ly/2qSMDDZ

【夜晚咀劉明軒】盧永仁早餐啜老婆被餵食

http://bit.ly/2rwvxyy

【劉明軒真識揀密友】盧永仁轉工王 廿年做過十間公司高層 戰績「彪炳」

http://bit.ly/2rK1thr

__________________

今期封面:

【動畫●封面●順豐王衛的秘密】喇沙利道2萬呎大宅藏四面佛 全屋16個廁所

http://bit.ly/2r19o8c

鍾意就快D Share啦!