掃呢頁CODE去手機

2017年6月4日 星期日

胡鴻鈞寸識窒人 冇異樣 __,胡鴻鈞,

鍾舒漫(左起)、泳兒、李克勤、許靖韻及洪卓立悉心打扮出席。
胡鴻鈞寸識窒人冇異樣胡鴻鈞以禮服蒙面俠造型出席優秀選,對於何雁詩傳自殘,他說:「割乜鬼脈呀,見佢心情都好好,成日窒我。(佢同鄭俊弘有冇同你呻壓力大?) ...


胡鴻鈞寸識窒人 冇異樣

胡鴻鈞以禮服蒙面俠造型出席優秀選,對於何雁詩傳自殘,他說:「割乜鬼脈呀,見佢心情都好好,成日窒我。(佢同鄭俊弘有冇同你呻壓力大?)冇,佢哋好開心。(見到呢個傳聞係咪嚇一跳?)之後咪得啖笑囉!」而高層何哲圖亦否認何雁詩割脈:「當日全日同佢通電話,所以係謠傳。(會向佢同鄭俊弘施壓?)佢哋正常做嘢。(覺得何雁詩畀人整蠱?)真係唔知,希望佢哋喺工作同各方面都可以進步。」而在錄影廠內陪實何雁詩的他,更與鄭俊弘、胡鴻鈞等有說有笑。

而一眾英皇歌手都有悉心打扮現身,李克勤以學生look示人,之前受四大版稅風波影響的他表示,多年未有參加季選,第一首入季選的歌是1988年。而泳兒扮黑天鵝、許靖韻扮貓女、洪卓立則扮《食神》的周星馳,其中扮小甜甜的鍾舒漫笑言不可以直視大家,因為「眼中眼」會嚇到人。

胡鴻鈞
  • 胡鴻鈞
譚嘉儀以初音打扮現身。
  • 譚嘉儀以初音打扮現身。
JW以粉紅Cup Cake造型示人。
  • JW以粉紅Cup Cake造型示人。
Super Girls成員Cheronna性感現身。
  • Super Girls成員Cheronna性感現身。

鍾意就快D Share啦!