掃呢頁CODE去手機

2017年6月4日 星期日

歐聯:【球王C朗】4奪冠軍 決賽死狗大翻身 __,C朗,基斯坦奴朗拿度,

C朗拿度梅開二度表現出色。皇馬大炒祖記稱霸歐聯,相信全球球迷都會認同,C朗拿度絕對係今場MVP。梅開二度嘅佢,之前兩次幫皇馬贏歐聯,決賽演出都係遠低於 ...


C朗拿度梅開二度表現出色。

皇馬大炒祖記稱霸歐聯,相信全球球迷都會認同,C朗拿度絕對係今場MVP。梅開二度嘅佢,之前兩次幫皇馬贏歐聯,決賽演出都係遠低於正常水平,一直畀各界轟佢係決賽死狗冇料到,不過,全憑今次決賽,C朗終於可以洗底,能夠喺季尾大翻身,領導「銀河艦隊」實現自1958年以來,首次嘅西甲同歐聯雙料冠軍。對於自己終於爭口氣,C朗今次冇自我居功,反而話多謝教練施丹,認真識撈呀!

連同今次歐聯冠軍,C朗職業生涯已經贏咗20個冠軍,其中歐聯就贏咗4次(3次皇馬、1次曼聯),只係當中2014及2016年2次歐聯錦標,未知係咪受到頻繁戰事影響,C朗臨場發揮明顯跌Watt,備受批評。之但係,嚟到今次,C朗終於有料到,據呢位皇馬巨星賽後解釋,原來係同教練施丹季尾畀佢輪換休戰有關,令佢可以喺季尾最後10次上陣射入16球之多,成為皇馬做雙料冠軍嘅最大功臣。

C朗解釋,因為所有錦標都係季尾決勝,所以佢一早已經為季尾做好準備。C朗大讚主帥施丹,為球隊做咗最好選擇:「我哋係支好球隊,你睇吓我哋下半場踢得幾好就知。我真係好開心,我仲做埋歐聯神射手添,今季真係冇得彈。」唔係講笑,C朗已經係連續5季成為歐聯神射手,今季佢有幾堅?有晒數據同獎盃證明

東網體育同你追實體壇每個精彩時刻! 

http://bit.ly/2ecTF2A 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!