網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年6月25日 星期日

太耐冇講廣東話 法拉配音被「的」出房 __,法拉,陳法拉,

陳法拉返港出席配音電影的活動。藝人陳法拉及黎耀祥到青衣宣傳有份配音的動畫,首次為動畫配音的法拉說:「我記得嗰日落機之後就即刻去配音,可能有一段時間冇講 ...


陳法拉返港出席配音電影的活動。

藝人陳法拉及黎耀祥到青衣宣傳有份配音的動畫,首次為動畫配音的法拉說:「我記得嗰日落機之後就即刻去配音,可能有一段時間冇講廣東話,導演話我啲口音唔係太正,於是同我出錄音室傾咗一輪偈,等我搵番廣東話嗰種口音同感覺。(有冇教法籍外交官男友講廣東話?)冇,佢覺得廣東話好難!(男友嚟香港陪你放暑假?)冇呀,佢要做嘢!」

黎耀祥則表示:「我大概用咗兩日時間去配呢個動畫,其實我哋配嘅時候可能冇發覺,原來大約配到五、六個鐘頭左右,把聲就開始唔得,要休息,第二日再配,我哋配咗嘅版本要交去美國,睇吓O唔OK,雖然佢哋未必識聽廣東話,但都要經佢哋批核。今次同法拉合作幾好玩,我覺得佢真係好似佢配嗰個人物,又高又瘦,話時話,原來佢拍拖喇咩?不過都啱嘅,我個仔都拍拖」

---------------------

東網已全面支援360影片及相片,讓你全方位睇盡新聞大事,恍如置身現場,立即登入東網360網頁: http://on.cc/360/

如仍未更新東網App,請按此連結收睇360影片: https://goo.gl/F8zqxZ


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!