網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年6月13日 星期二

王君馨忙完婚禮興奮報喜:我係張太喇! __,君馨,王君馨,

真係聽到都覺得王君馨佢好幸福!現年31歲的藝人王君馨(Grace)昨日同圈外男友Daniel喺美國紐約舉行婚禮,圈中好姊妹鍾嘉欣、李亞男、衛蘭、裕美等 ...


真係聽到都覺得王君馨佢好幸福!

現年31歲的藝人王君馨(Grace)昨日同圈外男友Daniel喺美國紐約舉行婚禮,圈中好姊妹鍾嘉欣、李亞男、衛蘭、裕美等專程飛往參加!忙咗一日嘅Grace完成人生大事,喺香港凌晨時間,她終於回番氣,當收到攝影師照片,即向大家報喜訊。

Grace開心分享婚禮:「我昨日喺紐約嘅6月11日同Daniel結咗婚啦,好嘢,哈哈!非常之開心,朝早一班姐妹幫我着褂,我哋亦有斟茶畀父母,嘉欣除了maid of honor(伴娘),仲做咗我嘅大妗姐,因為我冇大衿姐。」而一班姐妹亦十分有心,特別作咗首歌以Rap歌形式,即場唱出祝賀新人,Grace話:「佢哋好sweet,準備咗十分鐘嘅sharing,同埋加咗Rap歌,Rap咗好sweet嘅詞畀我同我老公仔。」

婚禮成個過程既溫馨又感動,Grace話嘉賓好多都感動到喊,而一對新人當然既感動又開心,跟住Grace仲大呼自己已正式榮升張太,話:「好開心,我哋(與老公相識)11年11個月14日已經過咗啊,我今日係張太嚟喇,下個月11號見啦,我好幸福。」Grace舉行婚禮後,下月11將在港補擺喜酒。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!