掃呢頁CODE去手機

2017年6月28日 星期三

「佛地Moon」即場驗鼻「翻版湯洛雯」狂晒水着 __,湯洛雯,

Nicole望落身材平平無奇,原來係禾稈冚珍珠!
「佛地Moon」即場驗鼻「翻版湯洛雯」狂晒水着港姐昨日進行複選,「仙氣李若彤」Kelly繼續狀態大勇,同是大熱的索女「翻版湯洛雯」Nicole打扮斯文 ...


「佛地Moon」即場驗鼻「翻版湯洛雯」狂晒水着

港姐昨日進行複選,「仙氣李若彤」Kelly繼續狀態大勇,同是大熱的索女「翻版湯洛雯」Nicole打扮斯文,但Ig卻「大解放」晒泳照!17歲卜卜脆的「嫩版李珊珊」Mandy亦不容忽視,高1米73佔優勢。首輪面試有疑似整容佳麗後,昨日再出現一個「佛地Moon」,出奇招在傳媒面前扭鼻證清白。

《2017香港小姐競選》繼上周二舉行首選面試後,61位參賽者進行複選,昨日齊齊現身電視城會見傳媒,部分早於9時許已Set靚頭、化行妝出現康城站,乘坐無綫專車入城。不少參賽者以連身裙上陣,保持港姐斯文大方形象,芸芸佳麗中不乏索女,年僅17歲的妹妹仔及疑似整容的佳麗勇闖選美戰場。

「仙氣」Kelly曲線讚自己

來自加拿大多倫多的「仙氣李若彤」Kelly首輪面試時已令人印象深刻,昨日複選又點少得佢!穿上透視裙的她面對傳媒讚靚女,隨即露出煞食的酒凹笑說:「好開心!(有信心入圍?)當然有嘅。(覺得似李若彤?)都有搵佢嘅相嚟睇,覺得佢好深入民心同好靚。」另一位大熱索女「翻版湯洛雯」Nicole Kam除了與其餘佳麗打成一片、有講有笑外,打扮斯文的她原來內裏Open,社交網不乏去沙灘及游船河的泳裝照,單從泳照來看身材相當出眾,Cup數絕對不可小覷!其中一張照片,她與一名男子親密攬腰,相信已名花有主。

「翻版湯洛雯」Nicole作風Open,經常分享性感照。
  • 「翻版湯洛雯」Nicole作風Open,經常分享性感照。
  • 放大圖片
「嫩版李珊珊」Mandy「夠秤」即刻報名參選,誓圓港姐夢。
  • 「嫩版李珊珊」Mandy「夠秤」即刻報名參選,誓圓港姐夢。

17歲美少女「嫩版李珊珊」Mandy憑着青春無敵殺入複選,透露剛中學畢業,故符合參賽資格。擁有1米73高挑身形的她大晒長腿,揚言選港姐是從小到大的夢想!貌似朱千雪的「白富美」Nicole Wu手執名牌外套到場,問到被指似朱千雪?她即賣口乖:「我覺得佢靚啲!(Ig多咗追蹤者?)麻麻!但上次面試件泳衣就細咗一個碼,今次換件新嘅嚟。」現年23歲的「翻版龐卓欣」Regina Ho以奇特配襯出現,白色及膝裙襯橙紅色手袋,加埋螢光粉紅高踭鞋,果真極品!她面上長「粒粒」兼有黑眼圈,還出現浮粉狀態,有點跌watt,笑言朋友認為她與李亞男較似樣。

「佛地Moon」解釋是打鼻影問題,個鼻扭極冇變形。
  • 「佛地Moon」解釋是打鼻影問題,個鼻扭極冇變形。
  • 放大圖片
「騰雞雪兒」Christina「廣」唔掂即以笑遮醜。
  • 「騰雞雪兒」Christina「廣」唔掂即以笑遮醜。

「騰雞雪兒」廣東話唔鹹唔淡

「騰雞雪兒」Christina亦有現身,雖然廣東話唔鹹唔淡,但勝在可愛;曾與「十優港姐」麥明詩做過藝訓班同學的杜芷綾(Zoe),大讚勁敵Kelly靚女,又指獲麥明詩短訊祝福,對此麥明詩說:「我同佢講最緊要做自己、要真誠,如果佢入圍都會再約佢分享。佢樣貌、身材都均勻,有信心佢入圍。」上屆「友誼小姐」張寶兒的妹妹張寶欣亦躋身複選。

Kelly讚李若彤靚女,咁似對方咪即係讚自己靚女?
  • Kelly讚李若彤靚女,咁似對方咪即係讚自己靚女?
「翻版龐卓欣」Regina面有「粒粒」兼有黑眼圈,咁快跌Watt?
  • 「翻版龐卓欣」Regina面有「粒粒」兼有黑眼圈,咁快跌Watt?
熱門之一、張寶兒妹妹張寶欣躋身複選。
  • 熱門之一、張寶兒妹妹張寶欣躋身複選。

不少擁有天使美貌的佳麗入圍,但複選中仍有「地獄佳麗」來襲!首輪面試時出現疑似整容的間尺鼻「佛地魔」Angelica,雖然複選已被Out,但卻出現另一位疑似整容的「佛地Moon」!自稱於香港大學中文系畢業的她,鼻位睇落唔多自然,但她否認整容,揚言只是「打鼻影」,更大方讓傳媒任摸唔嬲,又自己捏鼻證天然,認真出位!

文:影視組


鍾意就快D Share啦!