掃呢頁CODE去手機

2017年7月14日 星期五

港姐12強玩快問快答 張寶欣自嘲轉數慢 __,張寶欣,港姐,

張寶欣孖同組佳麗去咗中環海濱。《2017香港小姐競選》12強佳麗分成兩組各6人,於中環海濱亮相,接受「bigbigchannel快問快答」測試,讓各界 ...


張寶欣孖同組佳麗去咗中環海濱。

《2017香港小姐競選》12強佳麗分成兩組各6人,於中環海濱亮相,接受「big big channel快問快答」測試,讓各界加深認識今屆參選佳麗,其中張寶欣、何依婷、金美黎、劉穎敏、梁雯蔚及李清心先打頭陣,吸引大批途人圍觀影相。

身材唔夠張寶兒好

藝人張寶兒胞妹張寶欣(Boanne)說:「我有叫家姐留意我嘅Live,之前我都有玩big big channel,仲送咗朱古力畀家姐,佢話好多謝,佢自己都估唔到!(家姐之前喺《打工捱世界II》比堅尼上陣?)係呀,好靚!因為我哋平時比較少着三點式,所以每一次見到都會比較嘩然!(你兩個邊個身材好啲?)家姐身材好啲,有長腿,我就要努力減肥!我平時好少着比堅尼,呢次參選係要我付出好大嘅勇氣!」

寶欣又自嘲轉數慢,她說:「因為我平時比較Load得慢,我驚快問快答變咗快問慢答。(叫家姐幫你練習吓先?)冇呀,其實我最驚人哋問我一啲要我諗好耐嘅嘢。(驚唔驚人哋話你借家姐嚟宣傳?)唔會,呢個都係好事嚟嘅,但係每個人都有獨特嘅一面!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!