掃呢頁CODE去手機

2017年7月14日 星期五

講狀元自慰論關乎艱難生活 麥明詩幫林作拆彈 __,麥明詩,林作,

講狀元自慰論關乎艱難生活麥明詩幫林作拆彈娛樂要聞【中環】現年27歲的林作經常語出驚人,前日中學文憑試DSE放榜,6位出爐狀元不約而同表示要從醫,當一般 ...


講狀元自慰論關乎艱難生活

麥明詩幫林作拆彈

娛樂要聞

【中環】

現年27歲的林作經常語出驚人,前日中學文憑試DSE放榜,6位出爐狀元不約而同表示要從醫,當一般人都拍掌讚好,林作卻狠批狀元們是思想狹隘、讀書機器及自慰式思維。言論激起千重浪,網民留言有撐有反。林作前晚在電話中堅持不收回言論:「呢單嘢我企硬!」舊愛麥明詩昨則替他解畫:「佢係話多元化對社會好啲!」



麥明詩昨為林作解畫,指多元化會令社會進步。

林作舊愛麥明詩,昨日和籃球健將方詠琳在觀塘出席活動,對於林作的自慰論,麥明詩說:「香港環境令到諗嘢可能較直線,呢個係關乎生活艱難嘅事,有高薪厚職未必買到樓,明白佢嘅方向係話,如果容許嘅範圍內多元化啲,對社會會好啲,但會有社會限制,要安穩生活無可厚非。」

至於林作表示可用自己改變世界,麥明詩說:「醫生都有貢獻世界,佢想表達一雙手貢獻可以點樣發大嚟做,一個人做有限,如果係一個科技或者政策就可以變得好大,呢個視野係啱嘅,專注喺考試策略,當然有好成績都幫到人,但未必係佢所講的遠景。」

採訪:王梓嫚、王連連

攝影:徐錦池、孔志豪


鍾意就快D Share啦!