掃呢頁CODE去手機

2017年7月20日 星期四

周凱旋買書鑽研魚子醬 [壹週刊 - 1428] __,周凱旋,李嘉誠,M1,

Casuallook的周凱旋,行入鋪頭唔使十分鐘便捧走一本關於魚子醬的書,盛惠$480。同你吟一吟周凱旋買書鑽研魚子醬八珍嘅qualityoflivi ...


Casual look的周凱旋,行入鋪頭唔使十分鐘便捧走一本關於魚子醬的書,盛惠$480。

同你吟一吟

周凱旋買書鑽研魚子醬

八珍嘅 quality of living,就係去阿信屋買樽廿蚊魚子醬,襯杯氣酒扮吓上等人!邊可以好似誠哥嘅紅顏知己周凱旋咁,走去中環太子嘅 Caviar House& Prunier入貨。

呢間嚟自法國嘅品牌,專賣頂級魚子醬同三文魚, 30g嘅魚子醬, 800蚊起跳,揦脷到呢!下晝過晒午飯時間,周凱旋喺兩名外籍保鑣護航下現身鋪頭,指手畫腳講吓自己要乜,唔使十分鐘就捧走一本講魚子醬嘅書,叫《 Caviar A History of Desire》走人,呢本書由 Peter G. Rebeiz著作,盛惠 480大元,食到要買書研究,睇嚟周凱旋對魚子醬真係情有獨鍾。

保鑣前後包抄護送離開,周凱旋不理交通規則,於馬路中線上車。

周凱旋離開鋪頭,型仔保鑣即刻上前幫手拎書,醒目!

撰文︰八珍


鍾意就快D Share啦!