掃呢頁CODE去手機

2017年7月20日 星期四

水着呀喂!蘇韻姿《愛.回家》派軍糧 __,愛.回家,蘇韻姿,

WOW~前港姐蘇韻姿(Andrea)在處境劇《愛.回家之開心速遞》中飾演「紅衫魚」一角,演出大受歡迎。而在參選港姐時以33C傲人身材獲封「心形胸」的A ...


WOW~

前港姐蘇韻姿(Andrea)在處境劇《愛.回家之開心速遞》中飾演「紅衫魚」一角,演出大受歡迎。而在參選港姐時以33C傲人身材獲封「心形胸」的Andrea,難得在今晚一集中解放咪咪,以三點式拍攝沙灘戲水的戲份,派軍糧畀一班粉絲!

Andrea加入劇組後少有着泳衣亮相,對於這場演出獲注目,她笑言要多謝觀眾支持:「希望帶到畀大家健康同開心嘅感覺,可以繼續多多支持。」作為新人,Andrea亦透露為這場戲做不少準備:「都有少少緊張,好彩自己有運動習慣,知道有呢場戲後,都注意多啲飲食,想出嚟效果好睇。當日沙灘都好多人,我哋喺度拍攝好多人注目,感受到好多視線,作為新人要花多啲心機專注番劇情。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!