掃呢頁CODE去手機

2017年7月20日 星期四

環保大道撞車 梁烈唯整傷腰頸停工 __,梁烈唯,

梁烈唯尋日喺電視城環保大道撞車,整傷頸同腰,要送院檢查!藝人梁烈唯昨日在電視城環保大道發生交通意外,他的頸及腰都有少許拉傷,醫護人員接報到場救援。唯唯 ...


梁烈唯尋日喺電視城環保大道撞車,整傷頸同腰,要送院檢查!

藝人梁烈唯昨日在電視城環保大道發生交通意外,他的頸及腰都有少許拉傷,醫護人員接報到場救援。唯唯被送到醫院檢查,經不同測試和照X光後已沒有大礙,即日出院返家休息。唯唯亦向東網報平安,表示多謝大家關心,因有上載自己受傷和坐駕被撞照片於社交網上,朋友被嚇親的話他覺得不好意思,他更指其車尾要大修,撞他的後車的車頭亦嚴重損毀,幸雙方沒有受傷。

冇大礙返家休養

唯唯覆述過程稱:「尋日(揸車)收工時,前車突然急煞,我收停架車,後車卻收掣不及,不幸撞埋我車尾,撞力都大,自己都有拉傷啲頸,小小『Chok』親條腰,情況唔算嚴重,發生呢啲事都會有呢啲反應。當救護員到場,佢哋唔知咩情況下,為安全起見,一定落保護頸、腰嘅裝置,之後我被送到醫院做唔同嘅測試,照X光後冇大礙,我已即日出院返家休息,依家休養中。」

愛犬身體出事

唯唯稱發生今次意外,大家都唔想,但太突然了,對方和自己都冇事可算非常好彩,很感恩,問到可有影響工作?他稱:「拍緊《飛虎極戰》,佢哋知我發生小意外都好緊張,呢幾日都冇安排我開工,但都有其他嘢要做,我喺家休息兩日,都會如常工作,大家不用擔心!」其實唯唯稱有其他嘢要做,相信是要照顧家中愛犬KOKO,因KOKO身體有問題要急診,要進行深切治療留醫和留氧氣箱,唯唯嘆謂一天內經歷甚多。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!