掃呢頁CODE去手機

2017年7月11日 星期二

名人:18歲超欣高中畢業 猷君嗌激動 __,超欣,猷君,何超欣,

超欣畢業,做哥哥嘅猷君話好激動同自豪!正所謂「有哥的孩子像個寶」,就好似賭王何鴻燊與四太梁安琪嘅仔仔何猷君咁,出名勁錫妹妹何超欣,而呢日18歲嘅超欣, ...


超欣畢業,做哥哥嘅猷君話好激動同自豪!

正所謂「有哥的孩子像個寶」,就好似賭王何鴻燊與四太梁安琪嘅仔仔何猷君咁,出名勁錫妹妹何超欣,而呢日18歲嘅超欣,已經高中畢業準備讀大學喇!

猷君喺微博上載多張相,見到佢同媽咪四太及哥哥猷亨飛到倫敦出席超欣畢業禮,兩兄弟都着上西裝,而超欣就着咗條露肩白色長裙,亭亭玉立!見到妹妹終於畢業嘅猷君非常感觸,佢留言:「欣欣高中畢業叻!同家人一起參加了欣欣的畢業典禮,非常激動與自豪,欣欣還考上了非常棒的大學,加油我最最最最可愛的妹妹!哥哥會一直在你身邊支持你!」

唔少網民紛紛祝賀超欣畢業,仲忍唔住話好羨慕有個咁錫自己嘅哥哥呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!