網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年7月19日 星期三

書展:三姊妹出戰!歐詠怡認封面相似AV __,歐詠怡,

加埋啲日文字又真係有啲似啵。「歐氏三姊妹」歐詠怡(WingWing)、歐詠珊(Janice)及歐詠寶(Yogurt)以夏日清涼Look到灣仔書展宣傳寫 ...


加埋啲日文字又真係有啲似啵。

「歐氏三姊妹」歐詠怡(WingWing)、歐詠珊(Janice)及歐詠寶(Yogurt)以夏日清涼Look到灣仔書展宣傳寫真集。首次影寫真集的她們就指今次到沖繩取景,所以封面好有日本Feel。

講到寫真封面似日本AV封面,WingWing即表示因為她們的名字旁寫有日文譯名,所以才有AV感覺。記者笑問是否即是「偽日本Feel」?WingWing即拉開話題:「哈哈,我哋都去咗沖繩影,內容都算大膽,有好性感嘅,有我哋三個嘅浴袍和濕身照。」

問到男友會因出寫真而有微言?堂姐Janice即指有些少:「但我有底線嘅,最盡都係比堅尼同埋內衣。」而最好笑的是Yogurt倒自己米,更怕怕醜醜地話WingWing和Janice比自己靚!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!