掃呢頁CODE去手機

2017年7月29日 星期六

【獨家】帶阿囡返港陪開工 鍾嘉欣勁黐身肉緊狂啜 __,嘉欣,鍾嘉欣,

鍾嘉欣要返香港賺快錢,所以阿女Kelly要跟着媽咪做空中飛人,留在香港兩星期,兩母女又要返歸啦!不可謂不頻撲。這晚嘉欣BB帶着女兒來到機場,看看手錶已 ...


鍾嘉欣要返香港賺快錢,所以阿女Kelly要跟着媽咪做空中飛人,留在香港兩星期,兩母女又要返歸啦!不可謂不頻撲。

這晚嘉欣BB帶着女兒來到機場,看看手錶已經十一點啦,但Kelly仍然非常精靈,眼仔碌碌四圍望。下個月才滿一歲,Kelly真是大碼BB,手長腳長,而且很好肉地。這天Kelly紮着孖瓣,穿裙仔襯legging,很可愛呀!看見她出世時,Kelly明明跟爸爸餅印一樣,幸好慢慢地變得較像媽媽,眼大大鼻高高,靚樣出來了!

女兒這麼得意,嘉欣BB都很肉緊,又捉Kelly手仔跳舞,一時又緊抱着女兒,一時又玩女兒的腳趾。媽媽辦理登機手續時,Kelly周圍找人玩耍,見人就笑還say hi呢!之後女兒扭計,不停地掙扎,嘉欣BB投降解開孭帶,打開BB車,誰知道Kelly當場爆喊。媽媽再出撒手鐧,拿出餅仔,這招果然有效,Kelly即刻收聲,還吃得相當滋味,不停地啜着手指。Kelly就相當享受啦,不過媽媽就很心急想入閘呢,對記者提問充耳不聞。

相關文章:

【傾唔掂數】唔肯同大台續約 鍾嘉欣隨時收山

http://bit.ly/2uEx2MI

反口復出賺奶粉錢 鍾嘉欣接拍《再創世紀》

http://bit.ly/2uJ8MY8

【紅過星爸媽】兩歲梁浸浸識做戲 周汶錡大仔好唱囗

http://bit.ly/2tJqKsp


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!