掃呢頁CODE去手機

2017年7月29日 星期六

告別單身 陳美詩婚前孖姊妹開睡衣派對 __,陳美詩,

陳美詩婚前同一班姊妹開睡衣派對。藝人孫耀威(Eric)同女友陳美詩(Macy)結束8年愛情長跑,早前已經喺美國洛杉磯註冊結婚,到咗聽日(7月29日)就 ...


陳美詩婚前同一班姊妹開睡衣派對。

藝人孫耀威(Eric)同女友陳美詩(Macy)結束8年愛情長跑,早前已經喺美國洛杉磯註冊結婚,到咗聽日(7月29日)就會喺香港舉行結婚儀式。

聽日就告別單身嘅新娘子陳美詩上載咗張同一班「姊妹團」李亞男、王君馨、鄺文珣、陳佩思舉行婚前派對嘅相,派對以睡衣為服裝主題,各人着晒睡衣仲戴埋頭巾打扮得相當嬌俏。咁開心嘅聚會梗係有美食啦,見到佢哋拎晒飲品,枱面仲有沙津同牛扒,相當豐富喎!陳美詩留言話:「感謝我最美麗又有智慧的好姊妹為我準備的單身派對。」佢笑言:「呢個係性感欠奉嘅睡衣派對。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!