掃呢頁CODE去手機

2017年7月29日 星期六

最愛二奶?鄧兆尊大髀內側紋「車厘子」 __,鄧兆尊,兆尊,

係咪代表咗啲咩呢?!愛的紋身嚟?年屆50歲的鄧兆尊一向御女有術,與三名女友相處融洽。他早前為奇妙電視節目《Learning男》擔任主持,在街頭向女士索 ...


係咪代表咗啲咩呢?!愛的紋身嚟?

年屆50歲的鄧兆尊一向御女有術,與三名女友相處融洽。他早前為奇妙電視節目《Learning男》擔任主持,在街頭向女士索取電話,期間有位女士更大讚兆尊好靚仔,令他兆尊成了「中女殺手」!

此外,他於節目中被抽中在大腿內側紋身,由另一主持李尚正成為臨時紋身師傅,親自操刀紋上車厘子圖案。由於兆尊其中一個女友叫Cherry(車厘子),兆尊笑稱:「唔係芒果就得!」其他主持於節目中學盡各種追女方法,正當大家以為出名多女的兆尊不用學習時,他即澄清謂:「向來我都是被女溝!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!