掃呢頁CODE去手機

2017年7月25日 星期二

吻賀女兒惹風波 李國麟話係個女主動錫 __,

唉,搞成咁!綠葉演員李國麟日前同屋企人齊齊慶祝女兒15歲生日,因為一張父女錫錫合照,引來內地網民討論,有人力撐佢咁做冇問題,亦有人話佢個女已開始長大, ...


唉,搞成咁!

綠葉演員李國麟日前同屋企人齊齊慶祝女兒15歲生日,因為一張父女錫錫合照,引來內地網民討論,有人力撐佢咁做冇問題,亦有人話佢個女已開始長大,唔應該咁做。事後李國麟接受東網電話訪問時表示,影呢張相嗰日同個女、太太以及一班內地朋友去澳門玩,佢又表示個女放埋暑假即將升上中四,仲話個女BB嘅時候,大家已經用呢種溝通方式,佢話:「當日同個女、佢嘅朋友仔、太太同埋我媽媽食飯慶祝,吹蠟燭嗰陣,個女主動話要錫錫,咁我可以點呀?之後朋友就舉機影相,但我冇諗過咁大迴響,新聞出咗之後,自己冇睇,都係朋友send畀我,其實我未睇新聞都知人哋點諗,世界上唔同嘅人有唔同嘅感受,但係唔會影響我哋父女之間嘅相處。」李國麟又話其實佢同媽媽都係咁樣去相處,仲話:「有人問過我,我咪話媽咪係用嚟錫,唔通用嚟打咩?」

趁機教女

問到個女有冇唔開心?佢話個女冇唔開心同尷尬,仲話個女有問佢咩事:「我趁機同佢上一課,每個人有唔同睇法,人哋要發放負能量都冇計,我哋要發放正能量,我知我哋點相處就得。」

此外,李國麟女兒亦有喺微博回應呢件事,佢話本來同大家分享件開心事,但冇諗過大家會咁諗:「很失望,真的很失望。本想與大家分享這美妙的一刻,只是純粹的與大家分享,沒有奢求過大家的祝福,但也沒想過會引來這麼多的唾罵。女兒親爸爸,一個傳達愛意的舉動,在我眼裏,我看見滿屏都是父愛,在你們眼裏卻想到亂倫。一個發自親情的吻卻被人們說得如此低俗,我真的感到很可笑。​​​​」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!