掃呢頁CODE去手機

2017年7月25日 星期二

【派軍糧喇】梁靖琪出遊晒性感水着相 __,梁靖琪,

爽呀!藝人梁靖琪(Toby)除咗忙於幕前嘅演出外,最近仲話諗住搞健康食品嘅生意,認真瓣數多多!不過Toby工作咁忙,都要識得放鬆休息吓嘅,佢近日就同屋 ...


爽呀!

藝人梁靖琪(Toby)除咗忙於幕前嘅演出外,最近仲話諗住搞健康食品嘅生意,認真瓣數多多!不過Toby工作咁忙,都要識得放鬆休息吓嘅,佢近日就同屋企人出外旅遊,仲同網友開心share靚相,睇相都知道Toby玩得好開心呀!

呢日Toby喺社交網上載咗佢嘅水着相,仲話:「#FamilyVacay(家庭旅遊)」相中曬得一身健康膚色嘅Toby,以紫色三點式上陣,展現其均勻嘅身材。另一張相,則見到坐喺池邊嘅Toby同陽光玩遊戲,相當識歎呀!網友都叫Toby要叉足電,返嚟香港就要再打拼,有網友就留言問Toby點解唔同班好姊妹佘詩曼佢哋一齊出遊喎!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!