掃呢頁CODE去手機

2017年7月25日 星期二

【蘋民直擊】露鳥哥港鐵車廂自摸 女事主:做乜整濕我! __,港鐵,

【13:02更新】新增動新聞【12:49更新】新增街訪港鐵金鐘站今早疑有變態四眼淫賊非禮女乘客,當場斷正被捕。讀者Jackson目擊事發經過,指出事發 ...


【13:02更新】新增動新聞

【12:49更新】新增街訪港鐵金鐘站今早疑有變態四眼淫賊非禮女乘客,當場斷正被捕。讀者Jackson目擊事發經過,指出事發今早9時許,當時他正身處一列由尖沙嘴站開往金鐘站的港鐵列車內,差不多抵達金鐘站時,突然聽到一名女乘客舉起一名戴眼鏡青年的手,並高叫:「做乜露械,做乜整濕我?」Jackson形容,車廂當時逼爆乘客,女事主站在靠近車門位置,色狼當場斷正後,便一直沒有反抗,「呆咗冇出聲」,而女事主的衣衫則確實濕了一片,面積約有兩個五毛子大小,但Jackson未有目睹色狼露械。車內一名女乘客協助女事主報警,另有一名男乘客亦協助看管色狼。當列車抵達金鐘站後,女事主一直捉著色狼的手不放,兩名熱心乘客則協助女事主將色狼帶至月台,其間色狼曾試圖逃走,但不成功。警員事後接報到場,將色狼拘捕蒙頭帶走調查。女乘客點睇港鐵風化案:

吳小姐:我自己未試過,呢方面唔會太擔心,如果遇到我會出聲,我會叫停佢...(今次事件睇法)當然就梗係好變態啦 如果佢周圍啲人見到,要即時制止同出聲。

鄧小姐:未試過,(若被非禮)唔知道咩反應,應該會報警,都會驚。

司徒小姐:自己冇試過,會盡量企喺一個安全位置,自己都會用手遮一遮...(今次事件睇法)都驚,呢個世界咩人都有,避免唔到,冇理由唔出街。

李小姐:冇試過,少少擔心,見到啲奇怪人,會行開企遠少少,冇聽過朋友有類似經歷。(今次事件)除咗變態,唔知講咩。你敢爆,我敢獎! 即Call《蘋果》24小時爆相爆片熱線63836568

色狼被蒙頭帶走(梁澤岡攝) 色狼(左一)被女事主及兩名熱心乘客帶至月台。(讀者Jackson攝) 女乘客均表示不會姑息事件(文兆麟攝)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!