網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年7月24日 星期一

【獨家】文凱玲變金毛玲 夜蒲冇人認得 __,文凱玲,

大家又認唔認得呢?「晶女郎」文凱玲(Connie)近日主演的劇集《賭城群英會》正在熱播,與主角馬國明及佘詩曼飾演同門,令Connie成功入屋,其索腿宅 ...


大家又認唔認得呢?

「晶女郎」文凱玲(Connie)近日主演的劇集《賭城群英會》正在熱播,與主角馬國明及佘詩曼飾演同門,令Connie成功入屋,其索腿宅女Look獲網友狂讚Girlfriend-able,早前一場泳裝戲晒Fit爆身材,不致於被「咪神」高海寧搶盡「峰」頭。

前日凌晨兩時多,Connie懶理當時已掛起風球,照樣到蘭桂坊與友人把酒談心,慶祝她與劉晨芝等投資的餐廳兩周年,Connie全程笑晒口,穿梭餐廳內外應酬友人。近月染了一頭金色短髮的Connie變成「金毛玲」,與劇中長髮斯文Look完全不同,不少途人行過對她眼望望,似乎都認不出她。Connie受訪時說:「眨吓眼餐廳就兩年,之前好多時間唔喺香港,今次返到嚟梗係要同朋友敍舊但的確好多朋友第一眼都認唔到我,我行埋去好熱情Say Hi,佢哋過咗幾秒先認得我,都以為我呢個係假髮,係咁摸我啲頭髮。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!