掃呢頁CODE去手機

2017年7月2日 星期日

陳柏宇冧爆老婆:多謝上帝畀我遇到你! __,陳柏宇,

閃爆全世界。一對新人陳柏宇(Jason)及符曉薇(Leanne)在九展舉行婚宴,婚宴開始時一對新人由兄弟姊妹團引領下進場,新郎及新娘先進行切餅及合巹交 ...


閃爆全世界。

一對新人陳柏宇(Jason)及符曉薇(Leanne)在九展舉行婚宴,婚宴開始時一對新人由兄弟姊妹團引領下進場,新郎及新娘先進行切餅及合巹交杯儀式,當然走唔甩被要求咀嘴,Jason抵死笑言:「如果我情深咀嘴會合埋雙眼,我怕我會瞓着,所以如果見我跌,記得扶實我。」當然Jason純粹講笑,當兩人咀嘴時,Jason不知幾咁投入,完全停不了的咀,反而老婆Leanne要拍他膊頭叫停。

而Jason和Leanne亦在台上多次感謝賓客來飲喜酒,Leanne又話自己籌備婚禮上好多事都唔係太識,Jason笑言:「唔識好正常喎,你都未結過。」至於7月2日除是兩人結婚日子亦係佢哋拍拖周年紀念,Leanne則踢爆老公Jason一直都唔記得拍拖紀念日,不過,Jason即擺出一副「愛妻相」說:「你話乜就乜」仲要加句:「多謝上帝畀我遇到你!」搞到老婆唔冧就奇啦。

Jason稱婚宴對佢嚟講係別具意義:「我嘅人生中,一直都想做到令周圍嘅人開心,好想用自己嘅感染力,令到身邊嘅人都走埋一齊,而我亦終於找到一個可以跟我有共同理念嘅Leanne。」而一對新人有別一般婚禮唔坐主家席,特別另設一張長枱給兩人「撐枱腳」享受燭光晚餐。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!