掃呢頁CODE去手機

2017年7月2日 星期日

度蜜月密密造!陳柏宇豪言:休息夠就做 __,陳柏宇,

記得密密造喇!歌手陳柏宇(Jason)與符曉薇(Leanne)於九龍灣國際展貿中心舉行結婚酒會。受訪時,Jason直言心情幾激動,但要忍住眼淚,笑言已 ...


記得密密造喇!

歌手陳柏宇(Jason)與符曉薇(Leanne)於九龍灣國際展貿中心舉行結婚酒會。受訪時,Jason直言心情幾激動,但要忍住眼淚,笑言已習慣忍,期間想不到太多,就一直望向太太,Leanne同樣表示不能思考。問到是否習慣被人稱呼陳太?她透露婚前已被人這樣叫,又會叫Jason做爸爸,因為家中有4隻貓狗。講到爸爸把自己交給Jason時,Leanne說:「爸爸話『交畀你啦,好好照顧佢。』(今朝斟茶畀長輩有冇好感觸?)冇,大家都忍住。」

跳火圈都制

提到接新娘玩遊戲,Jason笑言非常簡單,Leanne亦笑言因此感到失望:「諗住可以玩到佢,但佢哋完全冇感覺。」她表示要一班姊妹要兄弟及Jason吃用香口膠黏住的Wasabi溝鹹竹蜂,Jason笑言幾好味和有點鹹,吞了Wasabi和鹹竹蜂,但香口膠不能吃就沒有吞:「仲有掹手毛,因為着窄腳褲抆唔到腳毛,但啲男仔都冇乜手毛,得一個有。」Leanne再強調很失望,Jason就笑說要捉兄弟來打一身,Leanne說:「佢哋目標係你,你應該跳火圈。」Jason豪言:「簡單為咗你乜都簡單!」至於早上下跪送花,Jason指兄弟姊妹叫到就做,自言接order能力很高。

愛的宣言匿埋講

說到開門利是為8,888元,Jason爆Leanne教他分兩封給姊妹:「佢玩佢啲姊妹,我諗住一封,但係咁意啦,講吓價,試吓自己講價能力,本來諗住賭一鋪大細,一係畀多倍,一係唔畀,但最後冇。有個姊妹成日話畀利是,但之後就閂門,要畀條罅我先得㗎!(難唔倒你?)難唔到,我仲有絕招,就係話趕時間。」問到愛的宣言,Jason表示由他人寫稿,真正的宣言平時經常跟Leanne說:「玩遊戲就開心啲,如果太感觸就控制唔到場面。愛的宣言留番淨係兩個人先講。(畀幾多家用?)啲錢使唔晒就畀晒佢!」Leanne大讚丈夫好乖,之前更給她提款卡,但因為自己經常忘記付房租,就把提款卡歸還:「佢好乖,攞身家畀我袋,每個月就畀番少少零用錢佢使。」

7月4日出發度蜜月

問到今晚婚宴有何Surprise?Jason口震震說沒有,笑言答沒有很尷尬。Leanne就指對方一向沒驚喜,早已接受。Jason自言不會唱歌,Leanne指這天有不少印尼親戚到場:「印尼傳統係啲人會衝上台唱歌,其他人會畀利是佢,仲會送電視同音響,我同香港嘅屋企人講,阻止印尼親戚上台,因為香港冇呢個環節。」他們表示7月4日會出發到夏威夷度蜜月,Jason坦言計劃好,「造人」像做Gym一樣,休息夠就會做:「點都要做幾次!」Leanne笑說:「我會努力㗎喇!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!