網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年7月22日 星期六

唔再係性伴侶!顏福偉自爆拗攣男友 __,顏福偉,

顏福偉自爆依家拍拖9年嘅男友,因為佢而「變性」!「白花油王子」顏福偉接受電台錄音訪問,身為「富二代」的他坦言從來不擔心另一半貪其錢,他說:「我依家都5 ...


顏福偉自爆依家拍拖9年嘅男友,因為佢而「變性」!

「白花油王子」顏福偉接受電台錄音訪問,身為「富二代」的他坦言從來不擔心另一半貪其錢,他說:「我依家都50幾歲人,如果佢唔係貪我錢,唔通貪我有皺紋。」顏福偉直認心態上會作最壞打算,他說:「貪你錢都好正常,冇錢佢點過生活?我會同朋友講,佢最好就貪你錢,呢個係最壞打算,如果最後發現佢唔係貪你錢,係喜歡你嘅外型、喜歡你對佢好,就會覺得開心。」

曾以為男友貪錢

顏福偉直認花了很長時間才信任拍拖9年的現任男朋友,他說:「初時會有唔少爭執,心諗其實佢可能貪我錢,但經過唔同爭拗同多年相處,就發現原來冇乜大問題,依家會視佢為一個『伴』,會一齊分析政治、財經,唔會當佢係sexual partner(性伴侶)。」

重提當年官司

曾於2007年捲入非禮男的士司機案的顏福偉承認非禮案令他「出櫃」,他說:「依家公開『出櫃』似乎好trendy(新潮),依家好多外國行政總裁都承認自己係同性戀,好似好proud of自己,鼓勵人『出櫃』已經好似係一個時尚,如果當初冇惹到官司,我諗以自己反叛性格都會『出櫃』。」

開心朋友被誤會

由於他曾邀藝人陳鍵鋒及鄧浩光拍廣告,之後與兩人傳緋聞,顏福偉說:「佢哋唔係我杯茶,我同鄧浩光8歲已經認識,一齊游水,相識超過4、50年。」對於好友常被誤會,顏福偉笑說:「佢被人誤會就好了,證明佢有魅力,我諗起佢畀人誤會都覺得開心。」

男友變雙性戀

顏福偉坦言與現任男友亦是官司後才認識,並踢爆自己改變了對方性取向,顏福偉說:「我從來唔蒲基吧,係撞到認識,佢係為咗我而轉變(性取向),佢都冇諗過自己會改變,其實我以前啲伴侶好多本來都係直嘅,同佢一齊時,佢有佢睇女仔,我有我睇男仔。(所以佢依家係雙性戀?)我猜應該係啦,我哋去歐洲天體海灘,佢會知道我要睇啲咩,我又會知道佢留意啲乜。(點解仲可以一齊9年?)中間我哋分開過一段日子,我知道佢當時同番個女仔一齊,我信佛,明白咩叫緣來緣去,依家我哋喺番一起,感覺好適合對方。」

潔癖拒婚

被問到會否同男友結婚及收養小朋友,他坦言不會考慮:「我連狗仔都唔識養,更何況人,同埋我有潔癖,唔會同居同結婚,不過我支持爭取香港同志平權,婚姻合法化。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!