掃呢頁CODE去手機

2017年7月8日 星期六

【幫猛人睇逾億豪宅】松岡改口叫洗米華做「大哥哥」 __,松岡,洗米華,周焯華,松岡李那,

【幫猛人睇逾億豪宅】松岡改口叫洗米華做「大哥哥」之前傳松岡李那搭上洗米華,她今日在一個周刊訪問中,直認覺得洗米華好有吸引力,但自言:「我唔可以傷害任何 ...


  • 【幫猛人睇逾億豪宅】松岡改口叫洗米華做「大哥哥」
  • 之前傳松岡李那搭上洗米華,她今日在一個周刊訪問中,直認覺得洗米華好有吸引力,但自言:「我唔可以傷害任何人嘅屋企人,我哋之間都冇事發生過,所以可以繼續傾偈。」

    她強調在自己心目中,洗米華有另一個身份 就係「大哥哥」。真係估佢唔到,信不信由你喇!

    其實日前在記招上,松岡稱洗米華做「周生」,釋放與對方火辣共舞,只因她當時有少少醉,「估唔到嗰一秒就做咗呢個故事。」

    近日有松岡李娜與一名男性去看價值逾億的半山干德道璈珀,原來她身邊向來不猛人,又點止洗米華呢個「大哥哥」!她最近在港開中介公司,主力幫日本富豪來港買賣投資,璈珀就是幫客人睇。既然有得揀,梗係唔使同Mandy Lieu爭崩頭!


    鍾意就快D Share啦!