掃呢頁CODE去手機

2017年7月8日 星期六

馮盈盈「處」境尷尬唔識答 __,盈盈,馮盈盈,湯盈盈,

查看相片馮盈盈被問係咪處女即口窒窒,你都有今日喇!【東方日報專訊】港姐冠軍馮盈盈一向言論開放,最近在節目中更取笑嘉賓是處男而引起爭議。她前晚出席宣傳時 ...


查看相片
馮盈盈被問係咪處女即口窒窒,你都有今日喇!

【東方日報專訊】港姐冠軍馮盈盈一向言論開放,最近在節目中更取笑嘉賓是處男而引起爭議。她前晚出席宣傳時解釋只想為節目搞氣氛,但當被問到會否回答是否處女時,她即面紅尷尬說:「原來真係會唔知點答。」

無綫小花馮盈盈、麥明詩、張秀文、麥美恩與劉穎鏇前晚到鑽石山出席《big big channel後生仔KOL簽約儀式》暨《big big college開學典禮》。身為港姐冠軍的馮盈盈竟在台上出手摸KOL林正峰的肌肉,連司儀也提醒她仍未卸任。打扮最性感的張秀文為林正峰實現願望時,對方毫不客氣向女神請求:「可唔可以掂你?」張秀文笑說:「你想點掂先?」林正峰即搭着膊頭影相,隨後又好像追女仔一樣借故拖張秀文。麥美恩則為洗脫選美時「龍躉村姑」之污名,與陸浩明即場比坐圍,度得35.5吋的她被對方取笑是「TVB龍躉王」!

向嘉賓Say Sorry

馮盈盈最近在節目《#後生仔傾吓偈》取笑嘉賓Danny是處男惹批評,她說:「第一集佢哋有啲怕醜,都係搞吓氣氛,呢啲話題大學生O camp都會講。(有冇人問你係咪處女?)咁又冇。(有人問會點答?)……原來真係會唔知點答,好尷尬呀!真係要同Danny講聲sorry。(如果講性話題呢?)呢個題目冇乜好避忌,會健康討論。(放低港姐形象?)唔係!唔同場合做唔同嘅嘢。」

麥明詩拍過三次拖

被KOL弄得心花怒放的張秀文笑言過足癮,個心卜卜咁跳,坦言喜歡口才了得、腦筋轉數快的男仔:「我鍾意鬥嘴,又大癲大肺。」麥明詩玩遊戲自爆拍過三次拖,但卻被質疑太少,她笑說:「拍過三次拖,仲有一次散拖維持咗幾個月。其實唔使懷疑,中六一次、大學一次、大學畢業之後一次。」

文:影視組


鍾意就快D Share啦!